ahhh ! malas nak letak tajuk.janji aku update blog.

salam kengkawan ^^ . 

sebelum memulakan repekan dan perkara-perkara random yang aku rasa takde siapa yang nak amik tahu, aku nak memohon ribuan maaf atas kemalasan aku untuk meng'hupdate' blog. *sambil lap-lap habuk*

kerja yang berbondong-bondong banyaknya menyebabkan aku meminggirkan blog cikai lagi tak bermakna ni. to be honest, aku telah merelakan diri untuk menjadi SETIAUSAHA untuk committee event MMGA alumni FET/FIST unikl 2011. kau tahu, ini event banyak buat aku sakit kepala, stress dan kearah menjadi pesakit mental. oh ye, sampai aku mula meminggirkan buah hati dan terlalu fokus nak siapkan segala benda dengan cepat. alih-alih, aku tak sihat ni. terus tertangguh semua kerja aku. pastu, aku rasa aku lah setiausaha paling buruk perangai dalam dunia ni. MC sikit, terus suruh boss besar buat report. pembuli kan? haha :D

poster rasmi event. cantik tak?

ok, aku nak tidur. kepala aku sakit gila. makan ubat pun tak kebah lagi. :(

kalau suka, apa tunggu lagi? tekan lah butang LIKE ni.

2 comments:

Mc Ain said...

wahhhh..kak, cun abes lah dwn tu.. mkn ape nnti???ngeeee

Roza Ami Nanomiya said...

patotlah