kasut converse putih sebagai hadiah pertunangan. :D

assalamualaikum semua !

selamat berpuasa lah untuk semua yang tersinggah blog ni. bukan apa, aku jarang sangat menaip dan merapu meraban dekat blog ni juga melayan facebook dan spam comment merapu dekat status orang ataupun meng'emo'kan diri dan meluahkan rasa hati dekat twitter. mintak mahap banyak-banyak. kerja pun banyak tertangguh. apa punya pekerja lah aku ni kan? ni menaip pun dekat laptop buruk yang selalu hang setiap 5 minit. dang ! apa punya nasib lah zaman sekarang ni.
oh ye, lagi pun aku ni merancang nak jadi model student dekat micet. bukan nak jadi model yang tergedik amik gambar tulah, tapi pelajar contoh. haha. :D
boleh ke masalahnya? takpe, usaha tu kan penting, tak dapat dean list pun tak pe. janji tak KP. aku taknak extend study dan duduk lama-lama dekat melaka pastu lambat kahwin. oh no ! lambat kahwin tu yang aku taknak okeyyy. 

oh ye, sebelum start semester hari tu aku sempat membazir duit scholarship aku. jalan-jalan pergi mid valley wooo ! pastu aku rembat lah barang impian aku yang aku nak dari dulu lagi. 

kasut converse putih ade line pink !! apasal pilih kasut macam kasut sekolah ni? sebab masa sekolah menengah aku tak pernah berpeluang pakai kasut macam ni. asyik pakai kasut hitam high heel je. =.="

so amacam ? korang tak boleh tiru kasut aku ni.. pilih dengan ahjussi tersayang.. tapi beli pakai duit sendiri. :p

p/s : tolong jangan nak bangga diri cakap korang dah tengom transformer dengan harry potter. aku tak tengok lagi nih !

kalau suka, apa tunggu lagi? tekan lah butang LIKE ni.

2 comments:

Kapten Atok said...

aku nyer hitam dengan pink :D

Anonymous said...

[url=http://moskva.tiu.ru/p1516162-zenslim.html]Zenslim (Зенслим)[/url] is an ayurvedic powder based fat burner and metabolism enhancer that guarantees speed
and efficiency. It also has several ingredients that have been shown to greatly reduce appetite and
increase lean muscle production. With an actual guarantee and more proven results, Zenslim (Зенслим)
would likely appear higher on top 10 weight loss supplements list.