break down

takde sape yang kisah dengan perasaan aku.
sape yang sayang aku takkan pernah tau apa yang aku rasa kan?
sayang should be the last word i want to hear from people.. 
benci lagi bagus tahu? sebab bila sayang, a person should never and ever let others hurt. 


duduk dalam bilik yang gelap fikir pasal semua masalah buat aku rasa aku nak tenggelam dalam air. 
kenapa seorang perempuan yang umur dekat 20 tahun ni kena lalui macam-macam? 


I dont want to blame u. I will blame myself for knowing you. 


let me be happy once again.
*lap air mata*

kalau suka, apa tunggu lagi? tekan lah butang LIKE ni.

3 comments:

Anonymous said...

keegoaan seorg lelaki akan bertambah bila dia tahu ada insan yg bernama perempuan terlalu amat menyayanginya.dia ingat dia hebat sgt sampai kita ni naik gila bila kenangkan dia...so..bila dah tau siapa sebenarnya perangai dia...berhati2lah dgn parasit jenis ni...nyah kan je.

Anonymous said...

blajar dr pengalaman...biarlah cari teman yg lbh usianya dr kita,biarlah dia yg lbh menyayangi kita ,bkn kita yg terlebih..sbb bila break...kita x teruk menanggung.jgn nmpakkan sgt kita frust menonggeng sbb dia...kuatkan semangat...bangun dan tunjukkkan nkita kuat menghadapi segala rintangan wlaupun kita ni dikatakan insan yg lemah.

Hidayah said...

Allah care. he knows everything. mengadu pdNya, insyallah... mengadu sesama manusia, xde sape mampu buat pape or mengubah keadaan. Tp mengadu pd Kekasih yg satu tu, Dia yg berhak menentukan semuanya.