mood jiwa jiwa

scene di satu malam 


gf : rindu.. okbai. 


*seminit lepas tu*


bf : eh? itu je? haha.. i bz la dear 


si gf tu memang tau yang bf dia sangat busy macam perdana menteri. perempuan tu konon nak bertindak manis tapi macam tak jadi. harem, ego lebih ! ngaku jelah kau rindu tahap langit petala tujuh. 
tapi sebelum tu dah merajuk siap matikan handphone. ptuih, ludah muka perempuan ni please. umur dah 20, perangai macam budak baru pertama kali bercinta. 


perempuan ni tengah berfikir. apakah bf dia tahu nama penuh dia?

kalau suka, apa tunggu lagi? tekan lah butang LIKE ni.

6 comments:

Fatimah Ali said...

hmm?

Anonymous said...

PERASAN je lebih kau ni..habuk pun tarak!!

Anonymous said...

gile talak??

durrah khairuddin said...

anon: eh kau ? mencarik pasal kan? kenapa jeles? sesedap rasa kata aku gila talak.. ko i geng ex aku apa? jenis takde telur kau ni.. main anon2. meh tunjuk diri sebenar

Anonymous said...

syok sendiri kau ni!!hahahaaaa.kuat mencarut kau ni..ppuan xmalu!!

durrah khairuddin said...

-..- "