muntah hijau baca buku undang-undang


kali ni dah masuk kali ke dua belas aku ulang tayang baca buku ni. rasa stress mencanak naik kalah stress study untuk final exam. sebab stress, mula lah 2 3 bijik jerawat nak kat muka. jerawat biasa takpe. ni macam jerawat batu aku tengok. 

satu hal lagi, aku ni tak reti nak bawak motor. i meant menunggang motosikal. tapi menggedik nak buat lesen motor jugak. 

ni nak sambung untuk kali ke tiga belas dan seterusnya. if aku muntah atas katil, aku panggil lah sesape tolong bersihkan. 

kalau suka, apa tunggu lagi? tekan lah butang LIKE ni.

No comments: