Getting older is ain't cool.

hai semorangg ! *gaya nuyul* 


dulu dulu masa kita kecik kecik dan inesen, kita pikir menjadi dewasa adalah satu benda yang sangat kool. jadi besar, boleh buat apa saja yang kita nak. tapi percayalah menjadi dewasa atau erti kata lainnya menjadi tua adalah tak kool LANGSUNG !


semenjak dua menjak ni, rutin tidur aku semakin pelik. belum pukul sepuluh mata dah mengantuk macam haram. memang kirim salam lah awal-awal kalau ada hasrat nak chat ke skype ke tweeting. lelagi nak habiskan siri drama korea yang menyemak dalam hard disk tu, memang tak habis lah sampai kesudah. lepas tu kalau dah bangun untuk sembahyang subuh pukul 6.30, memang takkan ngantuk dan takde perasaan nak tidur balik. mata akan bulat terbuntang. badan pun jadi segar.. tidur lebih lebih sangat aku jadi migrain. aku ni sangat lah pelik, tidur terlebih pun migra

kalau suka, apa tunggu lagi? tekan lah butang LIKE ni.

No comments: